اکرمی، سید رحمتاله (1399). خزانهداری در ایران: نگاهی اجمالی به یک دهه عملکرد خزانهداری کل کشور، جلد دوم؛ تهران: مؤسسۀ انتشارات برآیند پویش.
اکرمی، سید رحمتاله (1395). خزانهداری در ایران دیروز، امروز و فردا: یک قرن خزانهداری با نگاه به آینده، تهران: فرمنش.
بخشنامههای «دستورالعمل نگهداری انواع حساب برای وزارتخانهها، مؤسسات و شرکتهای دولتی و نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی» 210843/91 و 114985/94.
جهاندیده، مهسا و نعیمیپور، محمد حسین (1399). «جعبهابزار ارزیابی سریع حساب واحد خزانه»، تهران: مرکز توانمندسازی حاکمیت و جامعۀ پژوهشکدۀ مطالعات توسعۀ جهاد دانشگاهی.
روحانی، سید علی و ابوحمزه، داریوش (1394). «ساختار خزانه و روالهای خزانهداری در ایران»، تهران: مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی، شمارۀ مسلسل 143۷3.
زندی حقیقی، منوچهر (1342). «مالیه عمومی، بودجه و خزانهداری»، تهران: دانشگاه تهران.
صدری نیا، محمد (1385). «سابقه و کارکردهای خزانهداری در نظام بودجهای ایران»، مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی، شمارۀ مسلسل 8070.
قانون اساسی جمهوریاسلامیایران.
قانون احکام دائمی برنامههای توسعۀ کشور.
قانون محاسبات عمومی سال 1366.
قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2).
قوانین برنامههای پنجسالۀ پنجم و ششم توسعۀ جمهوریاسلامیایران.
کاکائی، جمال؛ فهیمی، بهاره و نعیمیپور، محمدحسین (1399)، «بررسی نظام مالی دولت؛ بخش خزانهداری کل (1)، تهران»، مرکز پژوهشهای توسعه و آیندهنگری، شمارۀ 238.
Adeolu, I. (2015). Understanding the Treasury Single Account (TSA) System-Thing You Should Know. Business and Economy Review, Market Development, Office of the Accountant General of the Federation, Abuja.
Blondal, Jon., R. Goretti, C. and Kromann Kristensen, J. (2003). Budgeting in Brazil, OECD Journal on Budgeting, Vol. 3, No. 1, PP: 97-131.
Igbokwe-Ibeto, C. J, Nkomah, B. B, Osakede, K. O. Kinge, R. F.
(2016)
. Treasury Single Account -Transparency and Accountability in Public Finance Management in Nigeria: The Journey So Far,
Africa’s Public Service Delivery and Performance Review, Vol. 4, No.2, PP: 342-359.
Dener, C., Alexandra Watkins, J & Leslie Dorotinsky, W. (2011). World Bank, Financial Management Information Systems: 25 Years of World Bank Experience on What Works and What Doesn’t, The World Bank.
Fainboim, I., Pattanayak, S. (2010). Treasury Single Account: Concept, Design, and Implementation Issues, IMF Working Paper, No. WP/10/143, PP: 1-45.
Hashim, A., Khurram, F & Piatti-Fünfkirchen, M. (2020). Ensuring Better PFM Outcomes with FMIS Investments, World Bank.
Hawkesworth, I., Emery, R., Wehner, J & Saenger, K. (2009). Budgeting in Bulgaria, OECD Journal on Budgeting, Vol. 3, PP: 133-183.
Igbokwe-Ibeto, C.J., Nkoma, B.B., Osakede, K.O & & Kinge, R.F. (2016). Treasury Single Account-transparency and Accountability in Public Finance Management in Nigeria: The Journey so far. Africa’s Public Service Delivery and Performance Review, Vol.4, No.23, PP: 342-359.
Ofor, N. T & Leonard, O. E, Okoli, F.C. (2017). Effect of Treasury Single Accounts (TSA) on the Performance of Ministries, Departments and Agencies (MDA) in Nigeria, Vol. 29, No. 2, PP: 59–67.
Ogoun, S & Terry Keme Zuode, O. (2020). Federally Collected Non-Oil Tax Revenue and National Economic Performance in Nigeria: A Pre-post Treasury Single Account Implementation Assessment. (2020), Journal of Finance and Accounting; 8(4): PP: 190-198.
Olayinka M, Dimu E, Sebastian M & Kayode F. (2017). Consequences of the Treasury Single Account policy on the wealth of Nigerian commercial banks’ shareholders, Emerging Markets Finance and Trade, Vol.54, No.9, PP: 2078-2092.
World Bank (2011), Financial Management Information Systems: 25 Years of World Bank Experience on What Works and What Doesn’t.
Zulfizar Alimovna, P & Nigora Djalolovna, R. (2021). Development Prospects the Public Treasury, International Journal of Discourse on Innovation, Integration and Education, Vol. 2, No. PP: 1-6.